Fitt anya, boldog baba

Szétnyílt hasizom szülés után? 2. rész

Post

A Love Your Belly tréingen beszélgetünk a táplálkozásról, a hasizmok szerepéről, és a regenerálás módjáról. Megtanulható az az egyedülálló gyakorlatsor, amellyel a hasizom minden rétege megerősíthető rendszeres, hetente 2-3 alkalommal otthon végzett gyakorlással. Szülés után fontos a fokozatosság elve, hogy elkerüljük a test megterhelését. Fejlesztjük a testtudatot, megtanuljuk szeretni önmagunkat.

Remélem az első cikk kapcsán többen megvizsgáltátok már magatokat szétnyílt hasizom terén. Aki megtette és azonosította magán a problémát, annak sem kell kétségbe esnie, mert van megoldás. Méghozzá egy 18 gyakorlatból álló gyakorlatsor (Love Your Belly), amelyet egyszer kell megtanulni, utána már otthon végezhető a cél elérése érdekében: minimum 1 ujjnyira csökkenteni a rést (a teljes visszazárására nincs lehetőség), mely esetben a hasizom már minden funkcióját ellátja!

A speciális gyakorlatokkal ez néhány hónap alatt elérhető és akár a műtét is elkerülhető J Mivel az egyenes hasizom fontos szerepet játszik a gerinc és a törzs tartásában, ezért a szétválás hátfájáshoz, gerincproblémákhoz vezethet, súlyosabb esetben hasfali sérv is kialakulhat.

A Love Your Belly három órás tréningen a módszer elsajátítása mellett mindig nagy hangsúlyt fektetünk a táplálkozás átbeszélésére, hiszen a hasi zsírtöbblet hasizom erősítő gyakorlatokkal nem tüntethető el, ahhoz az étkezéseink megreformálására van szükség (NEM fogyókúrára!). Az előbbieknek megfelelően ezek a gyakorlatok sem járnak zsírégetéssel – sokunk bánatára J Az izmokat erősítik, ami által feszesebb lesz a has és csökkenni fog a körtérfogata, de a hasi zsírfelesleget önmagában a gyakorlatok végzése nem fogja eltüntetni. Itt érdemes megjegyezni: bármilyen és bármennyi hasizomgyakorlatot csinálhatunk, a hasunkon lévő felesleges zsír csakis az étkezés megreformálásával tüntethető el teljesen. Tudtátok például, hogy vannak zsírégető ételek, és hogy mennyire fontos a napi folyadék (leginkább víz) bevitele a testsúly csökkentése érdekében? Na ilyen és ehhez hasonló dolgokról beszélünk a táplálkozási részben.

Tudtátok, hogy a helyes testtartással az hasizom észrevétlenül egész nap dolgozik. Próbáljátok ki: feszítsétek meg a feneketeket, a medencét kissé toljátok előre. Húzzátok be a hasat, ezzel együtt kicsit feszítsétek meg. A mellkast emeljétek fel, a bordákat nyissátok ki. A vállakat húzzátok hátra, és kissé eresszétek le. A fejeteket emeljétek fel, nyakból húzzátok kissé hátra.

helyes testtartas

A helyes testtartás hatására jobban áramlik a testben a vér és az energia, könnyebb a légzés és az emésztés, nem görcsölnek be a váztartó izmok, tehermentesül a térd és a csípő. Sem a lábaknak, sem a gerincnek nem kell többlet terhet viselniük.

A 18 gyakorlatból álló gyakorlatsor elsajátítása és begyakorlása után már ti is képesek lesztek otthon elvégezni azokat, akár a hasizom regenerálása, akár az erősítése, akár a feszesítése a cél.

 

www.strollfit.hu

Krammarics Gabriella

Love Your Belly oktató

 

Megjelent: 429627 alkalommal Utoljára frissítve: 2015. április 25., szombat 07:44

Új hozzászólás

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező. A HTML kódok használata nem engedélyezett.

fuss baba logo